התו הירוק : אמנת שירות ובריאות - חדר כושר : גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק.

לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה .

כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה 'מלון ×'אילת - או×
'מלון ×'אילת - או×"ות מלון אסטרל ויל×' from www.astralhotels.co.il
כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש:

מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה .

לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, .

כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! מלון סוליי ×'וטיק אילת - ×'לריית
מלון סוליי ×'וטיק אילת - ×'לריית from ichotels.co.il
מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה.

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש:

בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק.

התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; אמנת שירות ו×'ריאות - ×—×
אמנת שירות ו×'ריאות - ×—×"ר כושר from www.holmesplace.co.il
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק.

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

התו הירוק : אמנת שירות ו×'ריאות - ×—×"ר כושר : גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק.. מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: